فروش خرمای بم

شرکت خرمای سجاد در زمینه ی انواع فروش خرما از جمله (بم , مضافتی , ربی , زاهدی , پیارم , کلوته , کبکاب , لولو ) فعالیت می کند.

شرکت خرمای سجاد در زمینه ی انواع فروش خرما از جمله (بم , مضافتی , ربی , زاهدی , پیارم , کلوته , کبکاب , لولو ) فعالیت می کند.

خرمای بسته بندی شده با کیفیت مناسب از نخلستانهای مورد تایید شرکت و نخلستانهای مربوط به خود شرکت که در منطقه بم قرار دارند تهیه می شود و با قیمت عالی و مناسب عرضه و بفروش میرسد.

 

برای خرید خرما با شرکت سجاد در تماس باشید.

02126768248-09122219100 

خرما سرشار از كلسيم، فسفر، منيزيم و ويتامين ها بوده كه براي تأمين سلامتي بدن بسيار مفيد و ضروري مي باشند. چون آهن خرما زياد است، با خوردن 15 گرم آن روزانه ميتوان رفع نيازمندي از جهت تأمين آهن بدن نمود و كم خوني يا عوارض ناشي از كمبود آهن را به اين وسيله برطرف كرد. خرما مضافتی را می‌توان جایگزین قند، شکر و مربا کرد. یک عدد خرمای مرطوب 20 کالری و یک خرمای خشک 15 کالری دارد که با خوردن آن انرژی بدن تامین می‌شود.

 خواص خرما:

خرما می تواند با مهار رادیکال های آزاد، از تخریب مولکولی ناشی از این رادیکال ها جلوگیری کند. به نظر می رسد علت ابتلای بسیار کم ساکنان شبه جزیره عربستان در زمان های قبل به بیماری هایی نظیر: تصلب شرایین، مرض قند و سرطان که تصور می شود ناشی از رادیکال های آزاد هستند، مصرف فراوان خرما باشد.
ترکییبات موجود در خرما، قادر به نابودی کامل رادیکال های سوپراکسیدانت است. این رادیکال ها که اصلی ترین رادیکال های آزاد در بیشتر سیستم های زیستی هستند، می توانند در بدن به گونه های فعالی، نظیر رادیکال هیدروکسیل، پروکسیل و الکوکسیل تبدیل شوند. شیره خرما حتی رادیکال های هیدروکسیل را نیز نابود می کند.
مصرف خرما یک درمان مناسب برای رفع عارضه "خستگی مزمن" و "کم خونی" به شمار می آید. انواع متنوع خرمای خشک شده غنی از آهن می باشد. به علاوه، تمام انواع آن دارای حجم زیادی فیبر بوده و یک منبع غذایی از نظر پتاسیم به حساب می آیند.
خوردن 10 عدد خرمای بدون هسته به وزن 80 گرم، 10 درصد از نیاز بدن به ویتامین نیاسین(b3) و 5 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین های b1 و b2 را تامین می کند. نیاسین برطرف کننده مشکلات گوارشی، روانی و پوستی است. ویتامین های b1 و b2 نیز در حفظ سلامت اعصاب و دستگاه گوارش نقش دارند.
مصرف خرما در حفظ سلامت دستگاه عصبی، جلوگیری از شب کوری و تنش های عصبی موثر است.
مطالعات جدید پزشکی نشان می دهد، خرما همچنین در ایجاد اشتها، سلامت دهان و لب ها نقش دارد و به عنوان تمیز کننده کبد و کلیه ها به شمار می رود و نیزعلاوه بر داشتن خاصیت ضد سرفه و ضد التهاب مجاری تنفسی، خلط آور نیز می باشد.

 

محصولات خرمای سجاد